Uudistuksia asiakaspalveluun - chat palvelee verkkosivuilla arkisin
Residuumin asiakaspalveluun on tullut uudistuksia puhelinnumerojen osalta. Myös uusi palvelukanava on otettu käyttöön, sillä jatkossa nettisivuilla pääsee keskustelemaan asiakaspalvelijalle chat-palvelun kautta.
Asiakaspalvelun ja neuvonnan tavoittaa samasta numerosta
Jatkossa asiakkaat voivat hoitaa kaikki asiansa yhden puhelinnumeron kautta. Aiemmin asiakaspalvelulle sekä lajitteluneuvonnalle on ollut omat puhelinnumeronsa. Asiakaspalvelun ja neuvonnan tavoittaa numerosta 0207 120 230. Puhelun hinta määräytyy soittajan liittymäsopimuksen mukaisesti.
Soittaessaan asiakaspalvelun ja neuvonnan numeroon soittaja valitsee numerovalinnalla asiaansa parhaiten sopivan aiheen. Näin pyrimme ohjaamaan asiakkaat suoraan kyseiseen aiheeseen perehtyneille asiakaspalvelijoille.
Chat-palvelu täydentää palvelukanavia
Nettisivuillamme olevaan Kerttu-bottiin on otettu käyttöön live-chat-ominaisuus. Live-chatin kautta asiakas voi keskustella asiakaspalvelijan kanssa reaaliajassa. Jos Kerttu ei pysty vastaamaan johonkin kysymykseen, se ohjaa asiakkaan asiakaspalvelijalle. Live-chat on auki maanantaista perjantaihin klo 8-16. Kerttu-botti palvelee tuttuun tapaan kellon ympäri kaikkina päivinä.
Asiakaspalvelu ja neuvonta
asiakaspalvelu@residuum.fi
puh. 0207 120 230
Ma-pe klo 9-15
Puhelun hinta on soittajan oman liittymän mukainen seuraavasti:
- Matkapuhelinverkon liittymästä soitettu puhelu – matkapuhelinmaksu
- Kiinteän puhelinverkon liittymästä soitettu puhelu – paikallispuhelinmaksu
- Ulkomailta soitettu puhelu – normaali ulkomaanpuhelun hinta
Live-chat
Ma-pe klo 8-16