Kesän Kierrätyslauantait ovat täällä

Kierrätyspuisto Residuum palvelee normaali aukioloaikojensa lisäksi heinä- ja elokuun ensimmäisinä lauantaina 4.7. ja 1.8. klo 9–14 Kierrätyspuistoon voi tuoda maksutta esimerkiksi kotitalouksien piha- ja puutarhajätteitä, sekä monia muita kotitalouksissa syntyviä jätteitä. Kierrätyspuiston vaaka palvelee myös lauantaisin tavalliseen tapaan, ja Kierrätyspuistoon voi tuoda näinä lauantaina myös maksullista jätettä.

 

Pilotoimme vuonna 2025 kuun ensimmäisten lauantaiden aukioloa, Kierrätyslauantaita. Talviaikaan lauantait olivat hyvin hiljaisia, joten tänä vuonna kuun ensimmäisen lauantain aukiolot sijoittuvat ainoastaan kesäajalle.  

Syksyllä kierrätyspuisto palvelee jälleen seitsemällä ylimääräisellä lauantaiaukiololla, joista kahdella viimeisellä Kierrätyspuistoon voi tuoda ainoastaan maksutonta jätettä Eko- ja Hyötykieppiin.  

 


Jaa sivu eteenpäin