Napapiirin Residuum ottaa käyttöön automaattipalautteet – tieto jätehuollon häiriöistä suoraan asiakkaalle

Napapiirin Residuum ottaa käyttöön palautekoodit, minkä avulla jäteauton kuljettaja voi kirjata astiatyhjennysten mahdollisista häiriöistä siten, että kiinteistön omistaja saa tiedon viestitse. Automaattipalautteet nopeuttavat tiedonkulkua, ja auttavat reagoimaan ongelmatilanteisiin nopeammin.

Napapiirin Residuum ottaa käyttöön automaattipalautteet, minkä ansiosta asiakkaat saavat jatkossa tiedon astiatyhjennysten häiriöistä suoraan jäteauton kuljettajalta. Uudistuksen myötä kuljettaja voi kirjata mahdolliset häiriötilanteet reaaliaikaisesti järjestelmään, minkä jälkeen asiakas saa ilmoituksen tilanteesta automaattisesti tekstiviestinä tai sähköpostitse. 

Häiriöitä voivat aiheuttaa esimerkiksi puutteellisesti lajiteltu jäte, tai jos jäteastiaa ei löydy. Ilmoitukset toimitetaan asiakastietoihin merkityn ensisijaisen yhteystiedon mukaisesti. Pientaloasukkaat saavat viestin ensisijaisesti tekstiviestillä ja taloyhtiöille sekä kunnan kiinteistöille tiedot toimitetaan sähköpostitse. 

Palautekoodit parantavat tiedonkulkua ja sujuvoittavat kiinteistön jätehuoltoa. Viestintä tehostuu ja mahdollisiin ongelmatilanteisiin voidaan reagoida entistä nopeammin. Mikäli asiakas kaipaa lisätietoa häiriötilanteeseen liittyen tai haluaa tilata lisätyhjennyksen, hän voi olla yhteydessä Napapiirin Residuumin asiakaspalveluun. 

 

Asiakaspalvelu

asiakaspalvelu@residuum.fi

Puhelinpalvelu 0207 120 230 ma-pe klo 8-16
Hinta soittajan liittymäsopimuksen mukainen

Chat-palvelu ma-pe klo 8-16

Sähköinen asiointi ja Kerttu-botti palvelevat
vuorokauden kaikkina aikoina


Jaa sivu eteenpäin

Muita ajankohtaisia uutisia